FAQ's

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Heb je gevonden wat je zocht? Heel leuk! Plaats de producten in je winkelmandje. Als je klaar bent met shoppen kun je doorgaan naar de check out waar je eventuele kortingscodes in kunt voeren.

Een product wat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt deze terug op voorraad en wanneer?

Wat jammer dat een product, dat je wil bestellen, uitverkocht is. In de meeste gevallen komen de producten weer terug op voorraad. Het kan zijn dat een product niet meer terug op voorraad komt, omdat deze uit het assortiment gaat om plaats te maken voor eventueel nieuwe designs. Wil je zeker weten wanneer jouw favoriet weer op voorraad komt? Stuur een mailtje met de link naar het product naar info@asunnyday.nl of stuur een berichtje via het contactformulier en we kijken het voor je na.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling goed doorgekomen?

In sommige gevallen komen de bevestigingsmails onverhoopt in de spambox van je mail terecht. Vind je hier ook geen bevestiging? Dan kun je voor de zekerheid contact opnemen via info@asunnyday.nl. Wij zullen de status van je bestelling nagaan. Heb je een account bij ons? Dan kan je hier ook altijd inzien wat de status is van jouw bestelling.

Ik heb een giftcard of kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

Plaats de producten die je wilt bestellen in het winkelmandje. Ga door naar de check out. Hier kun je de code van de giftcard of de kortingscode invoeren. De waarde wordt automatisch verrekend.

BETALEN

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

We gebruiken verschillende betaalmethodes.

IDEAL
Betaal direct vanaf je bankrekening met IDEAL. Je kunt gebruik maken van IDEAL met een Nederlands bankrekeningnummer.

Klarna
Achteraf betalen – alleen in Nederland & Belgie.
Wil je liever na ontvangst van je bestelling betalen? Dat kan! Kies in dit geval voor ‘Klarna achteraf betalen’ als betaalmethode. Na verzending van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om te betalen.
Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor Nederland en België.

Creditcard
Wil je graag met creditcard betalen? We accepteren Visa, Mastercard, American Express en Maestro.

Bancontact
Betaalmethode gelijk aan IDEAL, maar vooral gebruikt in België.

Is mijn betaling veilig?

Bij a sunny day shop je in een veilige omgeving. We zorgen ervoor dat jouw persoonlijke informatie veilig bewaard wordt en blijft. Je data wordt niet gedeeld met derde partijen. Hierdoor ben je er altijd zeker van dat je veilig kunt shoppen bij a sunny day.

De veilige omgeving voor veilig betalen bij a sunny day kun je herkennen aan het slotje naast de balk van het webadres van de betreffende pagina. 

BEZORGING

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt?

We begrijpen dat je zo snel mogelijk van je nieuwe aankoop wilt genieten. We doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 15.00 uur geplaatst? Dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
Leveringen binnen Nederland worden doorgaans de volgende dag geleverd. Leveringen naar België duren gemiddeld 1-2 werkdagen.

Leveringen naar andere landen binnen Europa duren doorgaans 2-3 werkdagen.
Leveringen naar andere landen buiten Europa duren doorgaans 5-8 werkdagen.

Na verzending van jouw bestelling ontvang je een mail met de track & trace code voor het volgen van je bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending tot 20 euro kost voor Nederland 3,99 en voor België is verzending tot 20 euro 5,99. Als je boven de 20 euro besteld, wordt je bestelling gratis verzonden!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een verzendbevestiging met track & trace per mail wanneer we jouw pakketje hebben overgedragen aan de verzendpartij zodat je de levering kunt volgen.

Heb je jouw bestelling na drie werkdagen nog niet ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur een mailtje naar info@asunnyday.nl met jouw ordernummer. We helpen je graag verder.

RUILEN & RETOURNEREN

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht jouw bestelling binnen 30 dagen na bestellen te annuleren of retourneren. Tijdens deze periode heb je tijd om jouw aankoop te beoordelen.

Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?

Wat jammer dat het product je niet naar wens is, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Volg de volgende stappen.

Retour instructies.
1. Verpak de items in de originele verpakking en doos en plak deze goed dicht (let op: gebruik altijd een omdoos. De productdoos mag namelijk geen tape of labels bevatten).
2. Wil je een item ruilen voor een andere maat of product? Bestel deze dan opnieuw op onze website en retourneer het huidige item.
3. Retourneer de items naar het volgende adres:

a sunny day
t.a.v. retouren (bestelnummer)
Jaartsveldstraat 5A
7575 BP Oldenzaal
Nederland

Mocht jouw pakket beschadigd of incompleet bij jou thuis aankomen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice en stuur het product nog niet retour.

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen terug overgemaakt naar de – door jou – gebruikte rekening*. Je ontvangt een e-mail wanneer jouw retour verwerkt is.
De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening. We raden aan je retour met track & trace te versturen, omdat a sunny day niet verantwoordelijk is voor het kwijtraken van een zending.

Producten met gebruikerssporen kunnen niet worden geretourneerd*Het aankoopbedrag zal worden teruggestort wanneer de retour aan de retour eisen voldoet.

Ik heb mijn gehele bestelling geretourneerd. Ontvang ik de betaalde verzendkosten terug?

Als je alle items uit je bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd, incorrect of incompleet geleverd. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan is met jouw bestelling. Stuur een email naar info@asunnyday.nl en geef aan wat er mis is gegaan en wat jouw naam en ordernummer is. Als een product beschadigd of niet compleet geleverd is dan ontvangen we ook graag een foto. We zullen het zo snel mogelijk proberen op te lossen.

CONTACT

Ik heb een vraag, klacht of opmerking. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je een vraag over de levertijd, betaalmethodes of het retourneren van een item? Misschien kan je het antwoord op jouw vraag in deze FAQ vinden.

Neem gerust contact op als je andere vragen, opmerkingen of klachten hebt. Stuur een mail naar info@asunnyday.nl of stuur een berichtje via het contactformulier en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.

E-Mailadres: info@asunnyday.nl

a sunny day
Jaartsveldstraat 5A
7575 BP Oldenzaal
Nederland
KVK nummer: 93647115
BTW nummer: NL866479636B01

Is jouw vraag nog niet beantwoord?